سلام بر رقیه های زمان
سلام بر رقیــه های زمــــــــان...
ایـن زندگی ِ قشنـگِ مـــــن ، مال ِ شـما
ایـام ِسپیــد رنگِ مــــــــــن ، مــال ِ شمـا
بابای همیشـــه خوب ِ مــــن را ، بدهیـــد
این سهمیـه های جنگ ِ مـن ، مال ِ شما
دختری سه ساله بود که پدرش آسمانی شد... همچـون رقیـه !
وقتی دانشگاه قبول شد همچــون کوفیان نیش زبانش زدیم و گفتیـــم
با سهمیه قبــول شــدی
و لی هیچوقـت نفهمیـدیم کلاس اول وقتی میخواستند به او یاد بدهند بنویسد : بابا
یک هفتـــه در تب سوخت
یک هفتــــــــــــــه در تب سوخت
.
.
بر استــی اگر عاشــورای حسینی بودیــم ...کــدام طرف بودیــم ؟؟
با حسیـــن .. یا مقــابل ِ حسیـــن ... ؟؟
.
.
ســــلام بر رقیه های زمان
که در برابر نیش زبانهایمان سر به زیر می اندازند
و بر اهل بیت حسین .ع. سلام میدهند
وبلاگ دفاع مقدس وشهدا